زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی
نوشته شده توسط : sevda

آزمون کاردانی به کارشناسی برای رشته های با کنکور حدودا دهه اول مرداد ماه برگزار میشه . همه داوطلبایی که تو رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ شرکت کردن ، موظفن تا چند روز قبل از برگزاری کنکور 99 به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده ، کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کننن و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته ۹۹ همراه خودشون داشته باشن .

پذیرش دانشجو تو یک سری از رشته ها برای مقطع کارشناسی ناپیوسته به صورت با کنکور و برای بقیه رشته ها بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی انجام میشه . داوطلبایی که برای رشته های با آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ۹۹ ثبت نام خودشون رو انجام دادن ، در کنار ثبت نام و انتخاب رشته باید تو کنکور رشته ثبت نامیشون هم شرکت کنن .

برای حضور سر جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، داوطلبا باید چند روز قبل از برگزاری آزمون وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh .org شده و اقدام به دریافت کارت ورود به جلسشون کنن تا اجازه حضور سر جلسه آزمون ۹۹ رو داشته باشن . به خاطر اهمیت زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 99 تو این مقاله راجع به زمان برگزاری این آزمون توضیح دادیم . پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

 

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

تو مقطع کاردانی به کارشناسی پذیرش یکسری از رشته ها با کنکور و پذیرش بقیه رشته ها بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی انجام میشه . داوطلبایی که تو رشته های با کنکور این مقطع شرکت کردن موظفن تا تو تاریخ برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 99 با همراه داشتن کارت ورود به جلسه خودشون ، سر جلسه این آزمون حضور داشته باشن . طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش ، کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته روز جمعه 3 مرداد ماه برگزار میشه . 

پذیرش تو رشته های تکنولوژی اتاق عمل ، بهداشت عمومی ، تکنولوژی پرتوشناسی ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، هوشبری ، فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی ، برق ، کامپیوتر، معماری ، مکانیک ، مهندسی اجرایی عمران ، علوم ورزشی ، حسابداری ،تکنولوژی و طراحی دوخت ، هنرهای تجسمی به صورت با آزمون انجام میشه .

متقاضی ادامه تحصیل تو هر کدوم از رشته های گفته شده ، باید تو تاریخ مشخص شده سر جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی رشته مد نظرشون حاضر بشن . پیشنهاد می کنیم با عضویت تو کانال تلگرام تحصیلیکو از تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع بشین .



کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ روز جمعه 3 مرداد ماه برگزار میشه .

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ جواب بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط باشین و تموم سوالای خودتون رو درباره کنکور کاردانی به کارشناسی ازشون بپرسین .

سوالات متداول

1- آزمون کاردانی به کارشنای چه زمانی برگزار میشه ؟
کنکور کاردانی به کارشناسی دهه اول مرداد ماه برگزار میشه که تارخ دقیق اون تو متن مقاله گفته شده .

2- کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی از طریق چه سایتی قابل دریافته ؟
کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی از طریق سایت سنجش قابل دریافته که آدرس اون تو متن مقاله به طور کامل گفته شده .

3- کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی چه زمانی قابل دسترسیه ؟
همون طور که تو متن مکقاله به طور کامل توضیح داده شد ، چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی قابل دسترسیه .

منبع : زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی





:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: